Update!
Jag(Karin) tyckte först väldigt mycket om denna produkten, men efter
att ha använt den i två dagar tyckte jag lite mindre om det eftersom det
trillade av så fort. Nu när jag har testat det en gång till så gillar jag den
ännu mindre. Naglarna bara går sönder mer när de trillar av och det ger ju
motsat effekt än vad det ska. Ger denna produkten 1/5
Jag var bara tvungen att testa den här när Karin tipsade mig om att den fanns. Jag hade brutit min tumnagel väldigt långt in och det gjorde jätteont, och för att den inte skulle gå av så använde jag plåster och tejp i nästan en hel vecka. Vilket var väldigt jobbigt!
Det går till så här att man tar en bit silkesfibrer och klistrar på nageln (det var väldigt pilligt att få den rätt!). Sen stryker man på tre lager nagellim. Det gick väldigt fort att laga och min nagel gick inte upp. Men det blev inte så snyggt eftersom silkesfibret låg som ett litet nät på nageln och syntes igenom limmet. Dessutom syntes sprickan i min nagel där jag brutit den, och efter några dagar (ca 5 dagar) bröts nageln på nytt och hälften av silkesfibret trillade av. Som tur var hade det läkt under nageln vid det laget så det gjorde inte så ont. För några dagar sedan trillade resten av, och min nagel var hel och fin igen.
Jag vet inte om det är meningen att det inte ska hålla så länge eftersom mitt trillade av och nageln bröts igen, men jag tror att det funkar bättre på naglar som bara har flisat sig och inte brutits. Av mig får det här betyget 4/10
Här nedanför är före och efter bilderna!!
Linnea!!



Leave a Reply.