Den här designen har jag sett på ett antal bloggar och tänkte att jag själv skulle göra ett försök. Jag använde faktiskt bara depends nagellack när jag gjorde detta. Jag använde: baslack, topplack, nr 293 (vitt), nr 122 (rosa) och nr 307 (orange). Det rosa och orangea kommer från depends nya sommar kollektion. Så här gjorde jag:
1: jag började med ett lager baslack och fortsatte sen med två lager av det vita
2: sen tog jag mitt dotting tool och gjorde "droppar" med det orangea på varannan nagel och rosa på de andra.
3: sen avslutade jag med ett lager topplack.
Den här designen var jätteenkel att göra och den tog inte alls lång tid heller. Snyggt, snabbt och enkelt!!
//Linnea
6/20/2012 03:07:13 am

Nice!
i follow you on bloglovin,
follow me back? xx

Reply
6/24/2012 01:39:03 am

Tack för ditt kloka svar i kommentaren.

Reply



Leave a Reply.