Picture
Det här är mina tre stripers från Broadway. Än har jag inte hunnit använda alla av de på mina naglar, men jag har provat att måla med de på papper.(Inte riktigt samma sak, men det är bra att testa innan man använder de). Jag och min lillasyster köpte de tillsammans för 130 kr på Åhlens. Ganska dyrt men man måste tänka på att det är tre nagellack. De låg i samma ask och man fick två små ark med klistermallar till. Min lillasyster försökte använda en av de men den gick sönder, vet inte om hon gjorde fel eller om mallarna är dåliga. Jag använde den vita stripern till min vintriga nageldesign, som finns här på bloggen. Alla tre är lagom rinninga och funkar bra. Mitt betyg på de blir en 8:a på en 1-10 skala, på grund av att de funkar bra, men att de var ganska dyra.
Linnea

This is your new blog post. Click here and start typing, or drag in elements from the top bar.



Leave a Reply.