Picture
Som jag skrivit innan fick jag isadoras magnetnagellack av Linnea när jag fyllde år. Nu har jag hunnit testa det några gånger, men jag kan inte helt bestämma mig om jag gillar det eller inte. Man behöver lägga två lager för att det ska täcka helt så man använder bara magneten på andra lagret. lacket är enkelt att lacka med och torkar rätt så fort. Dock är det magneten som är det svåra. Man måste lägga ett ganska tjockt lager med nagellack för att magneten ska hinna göra mönstret och man måste hålla den väldigt nära. Några gånger har jag råkat nudda med magneten ute på nageltippen och det kanske inte är så fint :P. det är enklare att använda den randiga magneten än stjärnan har jag märkt. Om jag jämnför detta magnetlacken med depends är detta bättre. Har också hört att HM´s magnetlack är ska vara bra. Jag ger detta lacket 3/5

pris: cirka 70 kr för ett lack med en magnet

Karin




Leave a Reply.