Den här designen blev jag jättenöjd med! Det ska ju egentligen vara stjärnor och inte prickar, men när jag försökte med stjärnor blev det katastrof.
Det var väldigt enkelt att göra och de enda verktyg jag använde var penslarna som sitter i locket på nagellacken, ett dottingtool och en tandpetare. Jag använde Claudias deep love, depend nr 041, Broadway striper, depends baslack och matta topplack. Jag tror inte jag behöver skriva hur jag gjorde här eftersom jag inte använde någon speciell teknik. Jag använde deep love som grundfärg på alla naglar utom på pekfingret där jag använde det blåa. Mer än så behöver jag nog inte säga!
Av: Linnea
5/18/2012 06:52:09 am

Nice!
PS: Does you already participated in the giveaway on my blog: http://www.beautybloglaura.com/2012/05/winactie-2-goodiebags-van-elf.html

Reply
5/19/2012 05:21:10 pm

this is sooo nice! i love it <3

Reply
lisa
6/18/2012 11:16:02 pm

Love this


Reply



Leave a Reply.