Som den lantisen jag är (fast jag har inga kor) tänkte jag göra en design med komönster! Jag använde de här nagellacken: Claudia nr. 137 White Tip, Broadway nail striper (inget nummer), Kubiss nr. 71, Viva la Diva nr 59 och Depend matte top coat.
Så här gjorde jag:
1. Som alltid började jag såklart med ett lager basecoat och strök sedan på tre lager Claudia nr. 137 White Tip.
2. Jag använde mitt dottingtool från panduro hobby för att göra komönstret med det svarta nagellacket från Broadway och det blåa från Kubiss.
3. Sen strök jag också på ett lager med Viva la Diva nr. 59 efter att ha låtit allt torka ordentligt, för att det ska bli "sparkly".
4. Som avslutning strök jag på ett lager av depends matte top coat för att skydda min design och för att få en matt yta.

Linnea!



Leave a Reply.