Picture
Den här designen hittade jag på youtube för ett tag sen. Den blev rätt snygg förutom där jag failade på lillfingret. =P
Här har ni insruktionen:
1. Stryk på ett lager baslack (som alltid)
2. Stryk på två lager Isadora pearl shine( eller vad det nu heter, nr 49 tror jag)
3. Stryk en linje tvärs över nageln med Isadoras svarta graffiti nagellack.
4. Gör en linje på vardera sida om graffiti nagellacken, med en svart striper. Jag använde broadways striper.
5. Ta en tandpetare och gör små "bubblor" ovanför linjerna som du har gjort med stripern.
6. Låt allting torka och stryk på ett lager topplack för att skydda din design!
Den här designen ger jag 5/10 eftersom den blev snygg men var ganska svår att göra med de små detaljerna och graffiti nagellacket var ganska svårt att stryka på i sidled.
Linnea

This is your new blog post. Click here and start typing, or drag in elements from the top bar.



Leave a Reply.